vrijdag 4 oktober 2013

Snuffel…

Aangezien het vandaag Dierendag is, lijkt mij dit een goede gelegenheid om jullie eens kennis te laten maken met ons huisdier, met  Snuffel dus ;-).

Home & Lifestyle
Bij andere blogsters zie ik regelmatig hele lieve huisdieren voorbij komen en al leeft ons huisdier niet, Snuffel is ook erg lief en bovendien ontzettend makkelijk. We kochten hem jaren geleden toen de kinderen nog klein waren en ook al zijn zij inmiddels de kindertijd ontgroeid, toch is hij altijd gebleven.

Home & Lifestyle
Op de eerste foto had Snuffel nog niet zo in de gaten dat de camera op hem gericht was, maar op de tweede foto werd ie al alert.

Home & Lifestyle
Toen ik hem echter vertelde dat de foto’s op mijn blog zouden verschijnen, werd ie ineens heel verlegen ;-). 

Een lefgozer is het dus niet, maar Snuffel ligt hier al jaren op de bank en 
ik vermoed dat dat voorlopig ook nog wel zo zal blijven!

Ik wens iedereen een heel fijn weekend!

Liefs, Ingrid

75 opmerkingen:

Krek wak wou zei

Ach wat is ie lief!!Hij ligt daar zo lekker op de bank!
Ook een heel fijn weekend voor jou, Ingrid!
x Nicole

Bizzy @ home zei

Ah, wat een lieffie! Heerlijk zo'n huisdier hé, hier ligt ons New yorks konijn regelmatig op de bank, in het spoor van dochterlief. Waar zij gaat, gaat konijn zo'n beetje.
Fijn weekend,
Lieve groet, Renny

Chantal (uit het Zuiden) zei

Wie wil er nou niet zo'n lief huisdier.
Vind hem erg lief.

Fijn weekend!

Groetjes, Chantal

WEERspiegeling zei

haha, wat leuk!! Fijne dierendag Snuffel!
Hier is het ook een beestenboel: kat, dwerghamster, konijnen, kippen, vogels, duiven. Ik zal ze allemaal in de watten leggen :-)
Fijne dag en prettig weekend ook alvast!
Lieve groet, Anita

Ingrid zei

AH, lief toch zo'n Sn(kn)uffel waar veel herinneringen van je dochters aan zitten. Dus hij verdient zijn ereplekje op de bank.
Voor jou ook een fijn weekend, groetjes Ingrid.

crochetcookingandmore zei

:)

Janny zei

Hier missen we Bruuntje, onze lieve Jack Russell, nog steeds. Toch willen we geen andere hond meer omdat het ook fijn is om vrijheid te hebben en zo maar weg te kunnen gaan als je dat wilt.
Maar zo'n huisdier als die van jou is natuurlijk dé oplossing:-)
Janny

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Zoo Lieffff♥ om te zien en grappig!!...;))
Fijne♥ knuffel dierendag♥ Liefs♥ Gaby..;)♥

Bedankt voor je lieve♥ berichtje..!♥

Thuis bij Tjits zei

Ahh wat een schatje is Snuffel! Heerlijk zo'n (knuffel)beestje wat helemaal bij jullie gezin hoort!

Fijn weekend Ingrid!
lieve groet Tjits

Unknown zei

Haha...leuk verhaal, vooral de laatste foto is zo grappig.
Wat heb je trouwens een gezellige zithoek...ik ben helemaal weg van je kleine tafeltje tegen de muur.
Fijn Weekend Ingrid.

Groetjes,
Inge, my choice

It Is The way of life zei

Wat een dotje om te zien hè, en ook zo makkelijk haha zo, n heerlijke knuffel !
Jij ook fijn weekend !
Liefs Ida

Kom Achterom zei

hahaha het is een heerlijk beest vooral omdat hij niet haart!
Fijne dierendag snuffel
Yolanda

Tussen Wal en Schip zei

Haha gweldige dierendagpost! Het lijkt me heerlijk, zo'n makkelijk en altijd knuffelbaar huisdier :-)

Goed weekend.
Lieve groet,
Alberta

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Volgens mij een heel makkelijk beestje en heel lief.

Fijn weekend en lieve groet,

Loes

Inge R. zei

hahha!!
leuke post!

Unknown zei

Oh, wat een lieverd :)
Haha, zo leuk, want tja, eigenlijk is het ook wel een écht huisdier als hij er gewoon bijligt. Hij lijkt een beetje op het huisdier wat mijn nichtjes altijd meesleuren maar die heet 'sloef'
Knuffel voor snuffel :)))
Liefs, Sonja

Anoniem zei

your pictures are wonderfully
♥doris

A place for my home zei

Lief diertje hoor haha! En hij zal zeker makkelijk zijn.

Groetjes, Cynthia

Unknown zei

Haha! wat leuk!!
Bisou, Wendy
(http://maison-de-wendy.blogspot.nl/)

Dinah zei

Lief en praktische ;-)

Fijn weekend, dinah

Sabine zei

Hihi, schattig!

Liefs, Sabine

Mirjam zei

Hoi Ingrid,
Wat een leuk verhaaltje. Zo leuk dat je deze knuffel, Snuffel genaamd, nog steeds hebt. Hij past dan ook wel heel goed in jullie interieur. Ik vind hem een schatje, misschien wel omdat hij zo verlegen is...
Geef hem vandaag maar een extra dikke knuffel,
En voor jou ook alvast een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Alie zei

Heerlijk zo'n huisdier dat geen rommel maakt hahahaha. Onze Boef kan er wat van en een haren dat er van dat beestje afkomen, maar hij is o zo lief!

lien zei

Wat een lekkere zachte knuffel!!

It's me zei

Achhhh kijk nou zo lief is snuffel......echt leuk hoor...zo'n huisdier......liefs Rua...x !

Things and Thoughts zei

Don't be ashamed lovely dog!You are so cute, you live in a wonderful house and family!We all love you in blogland!

Ger zei

Ja, ook ik merk het steeds weer....blogposten over dieren hebben altijd veel kijkcijfers en een hoge aaibaarheidsfactor.
Gelukkig zijn er veel dierenvrienden onder ons die van elke dag Dierendag maken en niet enkel op 4 oktober.

Het kon niet uitblijven zoals elk jaar rond die datum tegen etenstijd in de avond dat de bel gaat en er een vrijwilliger met collectebus aan de deur staat met de vraag of ik een bijdrage kan missen voor de Dierenbescherming.
Nou heb ik onlangs gelezen dat de Dierenbescherming in Den Haag een heel rijke organisatie blijkt te zijn.De inkomsten bedragen vele miljoenen,van de overheid ontvangen ze jaarlijks ook nog miljoenen aan subsidie. In totaal bezat de Dierenbescherming in 2007 ruim 82 miljoen euro. En dan zijn er nog de onroerend goed zaken zoals de prestigieuze panden waarin men huist. De Dierenbescherming heeft volgens opgave een bedrag van circa 1,5 miljoen euro belegd in aandelen.
Zomaar wat cijfertjes die ik op internet tegen kom....
Goh.....en ik maar medelijden hebben en aan die arme dieren denken die op die manier geholpen kunnen worden terwijl ik mijn euro's in de collecte bus gooi jaar in,jaar uit, met de woorden:veel succes verder....
Dit jaar stelden ik haar teleur,de zoveelste collecte van Grote Goede Doelen waar ik niet meer aan mee doe.

Maar jullie lieve knuffelbeest heeft vast al voor veel fijne momentjes gezorgd binnen het gezin,ook een hoge aaibaarheidsfactor zo binnen handbereik,zie dat hij hier en daar zelfs wat versleten is en weer opgelapt.

Fijn weekeind en lieve groet!!
Ger





Unknown zei

eentje die altijd luistert ;)

Bonjade zei

En eentje die niet uitgelaten hoeft te worden.....eentje die niet blaft.........kortom de ideale huisvriend dus.....

Fijn weekend

Liefs

La Blomst-Living zei

Ach, wat een lekkere knuffel is die Snuffel. Er zal vast heel wat met 'm rondgesjouwd zijn in het verleden, zo aan een poot, ik zie het al voor me. Aandacht heeft hij vandaag in ieder geval al genoeg gekregen!
Gezellig weekend, Linda

Anoniem zei

Haha, heerlijke post! Vooral die laatste foto is schitterend. Wij hebben ook zo'n hond (hij was nog uit mijn kindertijd!) maar nu heeft de jongste hem steeds op bed liggen. Alle drie de kinderen hebben altijd een lievelingsknuffel gehad, mijn dochter Iejoor (de ezel van Winni de Pooh) en de twee jongens allebei een hond, ook zo'n lekkere zachte. De oudste met donker haar een donkerbruine en de jongste met blond haar heeft een witte hond.
Deze knuffels horen gewoon bij het gezin, hoe oud ze ondertussen ook zijn. Net zoals jullie gezinsknuffel! Geef 'm met deze dierendag maar eens een lekkere dikke knuffel!
Liefs, Peetje

Lida zei

Hij is gaaf!
Groetjes
Lida

Anoniem zei

Geweldig Ingrid!
Heerlijk zo'n knuffeldier op de bank!
Bij mij staat zo'n knuffelpopje op de bank.
Behandel hem extra goed vandaag!

Lieve groet,
Gerry

Judith zei

Aah, wat een schatje!!! Ik kan het mij goed voorstellen: een minihandje die het hondje vasthoudt en nooit meer wil loslaten. Wat fijn dat hij een plekje in jullie woonkamer mag houden!

Lemons and blue zei

Nou dat is nog eens het perfecte huisdier, hij heeft het in ieder geval goed naar zijn zin bij jullie . Hij ligt er lekker relaxt bij :)

Groetjes Joke

My name is Riet zei

Och wat een lieverdje I ngrid , hij hoort er zo helemaal bij.en zo makkelijk, je hoeft hem niet uit te laten ;))
Lieve groet en een fijn weekend. Riet

PS ik ben even niet aan het bloggen want ik ben ziek, heel naar.
Je bent de eerste waar ik kom kijken.

Marjonel M zei

Och wat is hij lief en vooral rustig ha ha, zo`n huisdier wil iedereen toch ;-)

Fijn weekend!
Liefs, Marjonel

Anneke zei

Ja zo zijn ze het allerleukste he? Zo heb ik een muis die ook altijd bijn mijn bed zit al van kinds af aan. Hihi ik moest wel lachen om je verhaal hor.
Een fijn weekend liefs anneke

Claudia Leertouwer zei

Hahaha, oh Ingrid enig!!!

my way of living zei

Wat een poepie.

gr. Anita

Hann¥ zei

Wat heb je er een leuk verhaaltje bij verteld Ingrid ;-)
Die laatste foto is wel erg grappig....
Hier ook geen huisdieren meer....

Lieve groetjes,Hanny

Rozen van papier zei

Wat een grappig beestje. En prachtige huizen van je vorige post nog! Sommigen doen een beetje Hollands aan hè?

Groetjes Janny

Unknown zei

Ach, wat een lieverd.
En er zitten veel voordelen aan vast hihi.
Leuk je verhaaltje erbij!
Lieve groet,
Henny

het moonhuis zei

Daar heb je geen haren van in huis ;-)
Ik heb niks extra's gedaan hoor vandaag, ik vind het een beetje onzin eigenlijk, alsof mijn hond en kat er benul van hebben. Ik ben altijd goed voor ze, we zijn allemaal zo gek op die twee!!
Ik vind het wel heel grappig hoor, deze post hihi ;-)
Fijn weekend!!

Liefs Monica

La Maison zei

Een lekker lui leventje heeft die boef bij jullie.
En mijn dieren hebben die een leuke dierendag. Ja natuurlijk, ze willen niets en hoeven niets te doen alleen maar stil in een kast te zitten.
Ik heb beren, rode beren. Ooit werkte ik in een bijzondere winkel waar ook speelgoed werd verkocht en omdat ik toen viel op beren moest ik mezelf beschermen en koos voor rode. Die zijn er niet zoveel dus mijn salaris ging niet iedere maand terug naar mijn baas.
Een gezellig weekend en liefs
Hermine

What's in a day zei

Niets liever dan een eigen knuffel, deze is gewoon bijzonder, blijft jaren bij je en heeft geen brokjes nodig. Hij zal wel veel lieve knuffels gekregen hebben en wie weet af en toe nog:)

Lieve groetjes en fijn weekend Ingrid,
Eefie

Indruk zei

Zo aan zijn vachtje te zien is dit een goede knuffel geweest! Mijn dochters gaan iedere avond slapen en dan mogen de knuffels in bed niet ontbreken. Sommige hebben ze al heel erg lang en heb ik opnieuw gevuld omdat ze helemaal plat geknuffeld zijn. Gelukkig mag ik ze zo af en toe wel een wasbeurt geven. Vroeger had ik als kind ook heel veel knuffels door de jaren heen gespaard. Toen mijn ouders de eerste etage gingen verbouwen werden alle spullen in dozen en vuilniszakken gedaan. Je raadt het al: mijn knuffels hebben ze per ongeluk met de vuilnis mee gegeven omdat het werd aangezien voor een volle vuilniszak. Ik was ontroostbaar en mocht van mijn ouders in een speelgoedzaak opnieuw knuffels uitzoeken maar dat vond ik maar niets omdat ik niets met die nieuwe knuffels had. Fijn weekend Ingrid, liefs Pascale

Ingrid zei

vast ééntje met heel veel mooie herinneringen Ingrid!....hij staat super gezellig op de foto.....liefs

Anita zei

Hi lieverd van harte met Snuffel op deze mooie dierendag :-))
Zo'n makkelijk beessie daar hebbie geen omkijken naar hihi
Een knuffel voor Snuffel en een dikke klapzoen op je neus!
Fijn weekend! Groetjezz lfs mij

lia zei

Die snuffel van jou blijft vast nog jaren bij jou in huis liggen. En een voordeel is dat jouw snuffel niet op potten klimt...

Fijn weekend
Liefs lia

van alles wat in huis en tuin. zei

Ha, dat is toevallig! Het is precies dezelfde knuffel als die van onze zoon.
We hadden vroeger een cocker spaniel en deze leek er wel op, vandaar.
Maar zielig genoeg ligt die van ons boven in een doos op de zolder. Die van jullie heeft het toch beter hoor!
Toch makkelijk zo'n huisdier: deze hoef je niet in de stromende regen zoals vanmorgen uit te laten!

Willy zei

Jullie Snuffel boft, de onze was helemaal stuk en heeft dus z'n oude dag niet gehaald.
Fijn weekend, lieve groet

Hanna zei

Ha en toppen lördag.
Kram
Hanna

Barbara zei

Wat een gezellige dierendag post, zo'n gemakkelijk en liefhuisdier wil ik ook wel.

Ik heb trouwens ook genoten van je vorige post!

Fijn weekend,
B.

Marie-José zei

Wat een lekkere knuffel en leuke post :)
Zit met een glimlach na te genieten, leuk!

Fijn weekend, liefs MJ

Huis in de Provence zei

oh geweldig!!
Fijn weekend.
Lieve gr. Mirjam

Athomebymy zei

Haha , die mag bij mij ook komen logeren .. altijd lief .. en héél proper ..

Liefs Petra

Esther zei

A...heerlijk, onze dochter heeft een broertje van Snuffel gekregen, toen ze geboren werd. Snuffel slaapt nog steeds, 8 jaar later, bij haar in bed..
Zijn trouwe viervoeters, uit die Snuffelfamilie.
grtjs
esther

Anoniem zei

Leuk verteld hoor!!!

Blomkje en Wenje zei

Ha ha! Wat een leuke post! En wat een lieverd is Snuffel!

Fijne avond

Groetjes, Pietrik

Marjon zei

Het lievelingsdier van de hele familie...haha...leuke post..voor jou ook een heel fijn weekend Ingrid...lieve groet van Marjon

Unknown zei

Hij is leuk! Groetjes, Annet

Bij Guusje Thuis zei

Gezellig zo'n Snuffel op de bank. Luistert vast een stuk beter dan ene Guusje :)

hokje zei

Een gezellige huisgenoot!

Fijn weekend. X

SOBERenSTIJL zei

Wat een leuke snuffel/knuffel! en zo lekker makkelijk.

Fijne zondag.
Liefs, Dorine

Pauline zei

"smile"
Heerlijk knuffelig berichtje.
Liefs, Pauline

Nely zei

Ohhh so sweet dear Ingrid,
you re so wonderful to mark the day the animals,great!
Hugs
Nely

Unknown zei

Hoi Ingrid, wat een leuke post! Ik zie de knuffel liggen en heb die toevallig vorige week ook gekocht op de rommelmarkt voor onze pup. Ligt alleen nog even op tafel, omdat ik de ogen heb verwijderd(erg, he, hi,hi)en de gaten nog even dicht moet naaien. groetjes Yvonne

Linda zei

Ahhhhhh wat een lieverd , dat ie nog maar lang jullie lieve huisdier mag blijven.

Lieve groetjessss, Linda

Le Style zei

Haha, geweldig! ;-)

Liefs,
Yet

THORNWOODS AT HOME zei

haha wel erg makkelijk, vooral een weekendje weg geeft geen probleem.

Groetjes Monique

THORNWOODS AT HOME zei

Haha wel erg makkelijk als je een paar weekjes weg wil. Je hebt geen om kijken naar hem.

Groetjes Monique

Dineke@esatto zei

Wat grappig! Wij hebben in huis ook de nodige 'bejaarde' knuffels die niet de deur uit gaan....
Maar onze jongens gaan niet blij worden als ik ze in de huiskamer leg...stel je voor zeg....;-))))

Mooie foto's weer!!

Lieve groet

Dineke

Tricia zei

He looks very cute and well-loved :)

Anoniem zei

De schat ligt er prachtig.. :) Maar waar mn ook op valt is jouw tafeltje, ik ben Verliefd op jouw grijze tafeltje!

Groetjes Saskia