vrijdag 11 november 2011

Tafellamp…

Een paar weken terug kocht ik deze nieuwe tafellamp…dat wil zeggen, de voet want de kap was al in mijn bezit.

Home & Lifestyle
Bij gerenommeerde woonwinkels vind ik een soortgelijke voet vaak behoorlijk aan de prijs, maar bij L.B. vond ik het prijskaartje bijzonder aangenaam.

Home & Lifestyle
Dit stapeltje boeken ligt er al een hele tijd…ze zijn geselecteerd op de buitenkant, ik heb er nog steeds geen genoeg van.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Ik twijfel nog over een andere kap…zo tegen de muur vind ik de kleur mooi uitkomen, maar de kast aan de linkerzijde is wit terwijl de kap crèmekleurig is. Maar wie weet laat ik het ook wel zo...

Een fijn weekend allemaal!

Lieve groet, Ingrid

65 opmerkingen:

faire un songe zei

Zeker deze is erg mooi....!
Fijn weekend
Groetjes Hetty

Anoniem zei

Prachtige voet voor je kap en juist gaaf de verschillende tinten van de kap en de muur en de boekjes zijn ook erg mooi,het ziet er gezellig en sfeervol uit dit hoekje,wens je een fijn weekend,lieve groetjes Musje.

Created by Essie zei

Erg mooi. en alvast een fijn weekend

Groeties
Esther

ria zei

T ziet er prachtig uit!!Ik heb ook en paar van die oude boeken.Geen idee waar ze over gaan,maar die mooie oude verweerde buitenkant....zo mooi!!
Je lamp is geweldig!Leuk als je iets vind waarvan t prijskaartje ook best aangenaam is!
Fijne dag en lieve groet Ria

Unknown zei

Prachtige lamp is dit geworden zeg, persoonlijk vind ik wit en cremekleuren, zeg maar alle tinten wit heel goed bij elkaar combineren. Maar jij ziet natuurlijk het totale plaatje!
Ik vind het in elk geval een heel sfeervol hoekje zo met die boekjes erbij,
jij ook een fijn weekend,
liefs, Sonja

Astrid zei

Die L..B.. heeft inderdaad tegenwoordig soms leuke spullen. Ik heb er pas geleden nog een leuk blik en grote grijze letters gekocht.
De kruiklamp is erg mooi, wellicht loop je een keer tegen een mooie linnen kap aan. Maar zo is het ook mooi hoor. Fijne dag en groet van Kiki

Unknown zei

en dus moet ik weer naar L.een....he, wat naar;)
Thanks voor de tip!

Liefs,
Lynda

Haikey love of living zei

goeie aankoop. Ziet er mooi uit zo!

Ook fijn weekend!

Haikey

Karin zei

Prachtig je lamp. Persoonlijk zou ik voor een donkere kap gaan, maakt het geheel wat rustiger, zeker in deze tijd van het jaar.

M. zei

even rustig aankijken dan kan je het altijd nog veranderen....Maar de voet is in iedergeval erg gaaf!

een fijn weekend
lieve groetjes Manuela

wonen met brocante zei

Dat ziet er mooi uit! je boekjes zijn inderdaad ook prachtig. Groetjes Peggy

lien zei

Wat een mooi hoekje heb je gecreëerd! De lampenvoet is ontzetten mooi en de oude boeken erbij maken het helemaal af! Liefs Carolien

Annelein zei

Het zit hem vaak meer in de combi dan in de herkomst. Erg mooi gedaan!!!

Yn'e Steeg zei

bedankt voor je ( altijd) leuke en lieve berichtjes op mijn blog!

Je deze lampen zijn super mooi.Wat de prijs betreft daar weet ik als eigenaresse van een woonwinkel alles van.
Het is weer een item wat momenteel "hot"en in is, dus worden er behoorlijke prijzen gevraagd.
fijn dat jij eentje hebt kunne scoren voor een redelijke prijs. En de witte kap...staat mooi hoor.

Fijn weekend toegewenst, Jantsje

Le Style zei

Mooi!
Een heerlijk sfeerhoekje zo.....
Een heel fijn sfeervol weekend!

Lieve groet

Lemons and blue zei

Wat een prachtige stoere voet, het stapeltje boeken is ook super leuk!

Een heel fijn weekend, joke.

It's me zei

Superrrr is ie...en dat bij Leen......leuk hoor...fijn weekend.....liefs van mij...xxx..

Room Seventeen zei

Die is mooi zeg! En laat ik nou precies dezelfde potten in mijn webshop verkopen.
LB heeft ze lekker niet ;-))

marga zei

Mooie lamp Ingrid....helemaal jou stijl!
Het is een mooi hoekje geworden zo met die leuke boekjes erbij!
Fijn weekend, liefs Marga

Nicole (MLBV crafting) zei

Geweldig sfeerhoekje is het geworden. Prachtige voet van de lamp maar het kostte me wel wat tijd om te ontdekken wie of wat L.B. is. Ik geloof dat ik eruit ben. (hihi)
Fijn weekend en groetjes, Nicole

Petra zei

Leuk is tie. Ik had de tip ook al aan iemand doorgegeven. Een mens heeft nog meer te kopen dan ontzettend dure lampen toch? Een iets bredere plattere kap zou ook mooi zijn. Altijd meenemen naar de winkel anders valt het thuis net weer tegen.

Heel fijn weekend Ingrid!

Groetjes Petra

Desirée-ScrapDees zei

prachtige lamp hoor, de voet is echt heel erg gaaf! Ik zou er misschien zelfs nog een grotere kap op zetten, dat mag best!
En wat waren de boeken vroeger toch mooi hoor, tegenwoordige zijn het vaak maar van die pocketdingen met schreeuwerige kaften.

En dochterlief heeft de eerste rijles overleefd, ze hoefde alleen maar te sturen, gassen/remmen en schakelen deedt de juf, maar ze vond het wel leuk!

Passione Helena zei

Haha...hup allemaal naar H van R.S voor de potten;-)

Super Ingrid! Ik persoonlijk geloof niet dat het kleurverschil zal storen. Wanneer het dezelfde kleur heeft kan het soms ook saai ogen. Maar ik kan er zo natuurlijk niet echt een oordeel over geven, je moet het in zijn geheel zien. Volg gewoon je eigen gevoel er over. Prachtige lamp!

Fijn weekend!
Liefs Helena

My name is Riet zei

Ja staat prachtig bij elkaar Ingrid, wit met creme.Mooie voet heb je gekocht.Ik zou denk ik ook een iets grotere kap nemen. Maar wit geeft meestal niet zo',n warm licht, dan moet je er weer een gekleurde lamp in doen, die warme tinten zijn er ook in de spaarlampen tegenwoordig.Ik ben gek op schemerlampen, heb er massa's in huis en heb nooit een andere lamp aan.
Lieve groeten van Riet

Anoniem zei

Gezellig sfeerhoekje Ingrid!
Die L B heeft inderdaad leuke spulletjes er tussen zitten.
Maar het moet net bij je interieur passen.
Goed weekend!
Groetjes Monique

Thuis bij Tjits zei

wat een sfeervol hoekje Ingrid, zo mooi rustig!
en je lampvoet vind ik ook mooi, lekker robuust..
ik las dat er geopperd is om er nog een grotere kap op te zetten.. ik denk inderdaad dat die voet dat zeker hebben kan, maar veranderen kan altijd nog!

ik wens je een heerlijk weekend!
lieve groet van Tjits

Bizzy @ home zei

Mooie lamp....even genieten bij hier bij jou. De oude boeken maken het af.
Lieve groetjes Renny

Michelle zei

Mooie lampvoet, maar ik zou voor een andere kap gaan, een iets grotere, grijze, zou wel mooi staan, denk ik...

fijn weekend!
Lieve groetjes Michelle

Irma zei

Super aankoop, die LB toch. Heeft steeds vaker echt leuke spullen. Fijn weekend
Groetjes, Irma

Susi zei

Oh what wonderful pictures my dear..
I wish you a very very nice weekend..
Kisses and many hugs SUsi

Willy zei

Waarom een dure als het ook goedkoop kan, dat is juist veel leuker kopen. De kap staat goed, maar die kun je altijd nog veranderen.
Vorige week keek ik even bij de kringloop bij de oude boekjes maar helaas geen mooie ruggetjes. Ik had al een keer zo'n mooi stapeltje boekjes bij je gezien vandaar ;)
Fijn weekend, lieve groet

Yvonne - Frl. Klein zei

Dear Ingrid,
I love old books. I got a few from my mother in law!
Wish you a wonderful weekend,
Yvonne

Mirjam zei

Hoi Ingrid,
O wat een mooie lamp...!! Ik vind hem echt supermooi. Als ze deze nou ook nog in een kleiner maatje hebben, zou hij heel erg mooi staan, straks op het randje van de kast... Het onderste gedeelte is namelijk wat dieper dan het bovenste deel en tussen onder- en bovenkasten is ook nog een open ruimte... Ik ga maar eens bij ze kijken...
Dank je overigens voor je reactie vanmorgen. Gisteren had ik deze post eventjes per ongeluk al geplaatst, maar het moest echt wachten tot vandaag. Ik hoop dat die drie kindertjes je vanavond niet laten zitten met je snoepgoed... Het is in ieder prachtig weer voor St. Maarten...
Ik wens je een heel fijne avond en ook vast een heel leuk weekend,
Lieve groetjes,
Mirjam

Mirjam zei

p.s. Ik vind die sterretjes op je blog zo leuk... wilde ik je toch even zeggen...
Liefs Mirjam

Sjonke's Kronkels zei

Ik vroeg me al af waar LB voor stond, maar er zijn slimmere blogsters die het antwoord al gegeven hebben...hihi.
Hij is prachtig Ingrid!! En samen met dat stapeltje boeken gewoon weer een plaatje....
Groetjes en heel fijn weekend,
Marion

Madelief zei

Hoi Ingrid,

Wat ziet je huis er toch mooi en stijlvol uit! Je lamp vind ik helemaal in je interieur passen. Ook ik kom regelmatig bij de LB. Je haalt er inderdaad de leukste spulletjes voor hele betaalbare prijzen vandaan.

Ik wens jullie een gezellig weekend toe! Hopelijk blijft het zo heerlijk als vandaag.

Veel lieve groetjes van Madelief x

Mayflower zei

Wat een prachtige stoere lamp Ingrid. Wat hebben ze bij Leen toch een mooie spullen en niet onbelangrijk....voor een mooie prijs.
Je heb er een mooi sfeerhoekje van gemaakt.
Al een beetje bekomen van de waslijnen hihi.
Ik wens je een fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Anita zei

Móói is ie hoor Ingrid !!!!
Het wordt tijd dat ik ook weer eens bij Bakker ga snuffelen ;-) Lang niet geweest.
Het dienblad met de boeken vind ik ook heel sfeervol. Een mooi geheel :-)
FIJN WEEKEND Groetjezz lfs mij

Lida zei

Niet veranderen hoor, juist mooi dat crème tegen dat wit, anders zou de kap helemaal wegvallen! Ik vind het een heel lief hoekje zo! Groetjes
Lida

Met Brocant Label zei

Geweldig die lampenvoet het is net een stil leven voor een schilderij.

Lieve groet,
Yvonne

http://truutske.blogspot.com zei

Prachtige voet met mooie kap.
Fijn weekend, Trudie

Carla zei

Zo te zien lijkt hij niet zo wit hoor...en zo lelijk staat dat toch niet??
Ik vind de lamp prachtig...echt jou!!
Je kunt er nog ff rustig over na denken toch!!

fijn weekend...lieve groetjes Carla.

Bonjade zei

Geweldig vind ik hem.....dacht even wie is LB?
Maar ben er achter.......
Vind 'm helemaal super, met kap en al.
Fijn weekend
Liefs

What's in a day zei

Wat een mooie voet zeg, ik vind die vergrijsde kleur zo mooi. Maar is nap nu de LB pas, niet zo snel van begrip meer aan het eind van de week....
Geniet van je weekend!

Lieve groetjes,
♥Eefie

lia zei

Die LB krijgt steeds leukere spullen.
Ik vind het mooi staan, al zou ik zelf voor een donkere en iets grotere en minder hoge kap gaan. En met die boeken erbij helemaal goed.
Een gezellig weekend
Liefs Lia

Claudia Leertouwer zei

Die LB is zo gek nog niet!

La Maison zei

Mooi Ingrid, echt mooi. Mijn dochter en ik zeggen altijd LB interiors, lachen toch??

Liefs
Hermine

Tilly zei

Wat een prachtige stoere voet. De kap vind ik persoonlijk erg mooi staan. Mooi het stapeltje oude boeken, een gezellig hoekje.
Een heel fijn weekend.
Lieve groetjes Tilly,

Linnie's kaartjes zei

Wat een geweldige lamp, die voet is prachtig en zo met die kap en alles bij elkaar is het een super mooi, sfeervol geheel.

Fijn weekend.

Liefs,
Linda
(www.lindagboek.nl)

hokje zei

Wat een prachtig hoekje; een stoere lamp en de boekjes blijven inderdaad mooi ter decoratie!

Fijn weekend. Liefs, Miranda

Miss M zei

Prachtig die lamp, Ingrid. En wat betreft die kleur: ik kan me voorstellen dat je er een beetje over twijfelt. Maar exact dezelfde kleuren: nee, dat is ook niet altijd mooi. En anders FIETS je toch even snel naar de LB om een andere kleur kap te halen? :-) Zo ver is het niet, haha.
Fijne avond, liefs, Marjolijn.

amy zei

Mooie lamp ,ik had pas ook daar een kruiklamp gekocht maar die is toch ietsje anders ,iets groter ,maar omdat ik er dan toch geen L.B lamp wil laten lijken heb ik m bewerkt ,nu lijkt ie precies op de kruiklamp die ik al had en die toendertijd ook veeeeeeel duurder was

Pierelantijntjes zei

Wat een Schitterende lamp zo met die voet Ingrid! En die boeken kleuren er prachtig bij!
Heel fijn weekend
liefs Ester

Bij Guusje Thuis zei

Wat een gave lampevoet! Enne Guus is vooral lui maar als hij de camera ziet, wordt hij een beetje moe ... van ons dan toch, vandaar dat koppie zo. Fijn weekend!

Anoniem zei

Great photos!:)
Enjoy your weekend!

Stina zei

Een hele mooie voet,en die kap past er best mooi bij, ze hebben daar best leuk spul he,

fijn weekend
liefs Stina

Low Tide High Style zei

Ingrid, I love your new lamp, and like others have said, I think white and cream go together beautifully!

Have a wonderful weekend!

Kat :)

Pauline zei

Wat een prachtige, stoere voet. Het is juist de kunst die dingen te vinden, zonder dat er een duur merkprijskaartje aanhangt. Het hoekje met de boeken vind ik ook erg mooi.
Wens je een gezellig weekend.
Liefs, Pauline

Hannekie(Sisterly) zei

wat een mooie stoere lamp zeg..moest wel evven nadenken wie LB was..maar het kwartje is gevallen hoor....geweldige fots weer
liefs hannie

Corine(THUIS) zei

Dat is een leuke aanwinst temeer omdat ie zo lekker betaalbaar was:)) Zelf zou ik een grotere en donkerder kap nemen, dat vind ik wat stijlvoller.
Maar een lichte kap geeft wel meer licht door..
Groeten, Corine(THUIS)

Anoniem zei

Wat een mooie lamp en heerlijk toch als je er voor een goed prijsje aan kunt komen! Ik vind de kap ook erg mooi ik hou wel van dat lichte. Ben benieuwd of je het zo zult houden of de kap toch nog gaat vervangen voor een andere!

Groetjes,
Esther

MODERN COUNTRY zei

Ooooh dit is een super mooie lamp! Ik heb eigenlijk een tijdje gegaan en verlangd naar een zo'n lamp. De voet is prachtig. Ik heb een aantal online winkels doorgezocht, maar ik zal proberen om een te kopen als wij in Nederland zijn. Is L.B. een gewone winkel of is het een online shop? De lamp past heel mooi bij je, mooi het is.

Ik hoop dat jij een leuke zaterdag avond hebt Ingrid,

Dikke knuffel, Aina

Jeanette zei

Wat een geweldige lamp, zag hem ook al bij Hennie voorbijkomen.

Groet,
Jeanette

sell wow account zei

lovely stuffs!

Berna zei

Het ontbreekt me een beetje aan tijd om elke keer te reageren maar bij dit logje wil ik je laten weten de lamp prachtig te vinden! Ik vind de kap niet storen en een helderwitte kap zou over een tijdje toch ook wat roomkleuriger worden door de warmte van de lamp. Ik zou zeggen helemaal goed zo.
Fijne zondag!