maandag 28 november 2011

Mooie aankopen…

Zoals ik laatst al vertelde, kwam ik bij Nouveau Vivre en bij De Potstal niet met lege handen vandaan. Inmiddels zijn enkele aankopen verwerkt in een schaal, die ik op de eettafel heb neergezet.


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

De dadeltakken en het gekrulde decoratiemateriaal komen bij Nouveau Vivre vandaan, de lichtgrijze bolletjes (ik weet de naam niet meer) kocht ik bij de Potstal.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

De dadeltakken waren bij aankoop nog helemaal groen, maar de dadels zijn inmiddels al aardig aan het verkleuren. De witte kaarsen heb ik onlangs vervangen door grijze exemplaren, dat vond ik net iets mooier staan.

De andere aankopen laat ik een andere keer aan jullie zien.

Een fijne week!

Lieve groet, Ingrid
  
P.S. Er zijn nog een aantal prachtige kerstkaarten op voorraad! Mocht je nog een bestelling willen doen, klik dan hier!

61 opmerkingen:

Passione Helena zei

Goedemorgen lieve Ingrid,
Ik zit hier maar te wachten op de jongens..die hun bed weer eens niet uit kunnen komen;-) Dus kom ik gezellig even bij jou langs wippen.
Wat een gezelligheid op tafel! Staat ontzettend leuk, de combinatie van zilver met de "natuurlijke" accessoires. Ben natuurlijk benieuwd naar wat je nog meer laat zien..

Fijne dag/week!

Liefs Helena

Le Style zei

Mooie aankopen, zo sfeervol!
Mooie foto's heb je er weer van gemaakt.
Kan me voorstellen dat je de witte voor grijze kaarsen vervangen hebt. Grijze kaarsen maken het nog meer een geheel en nog net iets rustiger denk ik.
Maar zo met wit vind ik het ook een mooi plaatje.
Een fijne dag!

Lieve groet van mij

Unknown zei

Wat een prachtig plaatje heb je ervan gemaakt!
Echt mijn kleuren,super!
Fijne dag hoor groetjes Karin

Lida zei

Wat een mooie decoratie is dit geworden! Fijne dag
Lida

Brabbels en Kiekjes zei

Leuk om te zien dat jij en Marjolein met de dadeltakken en de grijze vruchten ieder een eigen sfeer hebben gecreerd!
Dames bij beide is het goed gelukt!

Liefs,

Nicole (MLBV crafting) zei

Dat ziet er gezellig uit op die prachtige schaal. Met grijze kaarsen lijkt het me inderdaad nog wat mooier.
Fijne week en groetjes, Nicole

Blueberry zei

Wonderful table decoration!
many hugs,
Ira

ria zei

Prachtige aankopen heb je gedaan.En een mooi sfeertje gemaakt!!Mooi dat stoere van die bolletjes en de dadeltak,gecombineerd met dat zilver.Geniet ervan!
Fijne dag en lieve groet Ria

Fluitenkruid zei

Hoi Ingrid, wat een plaatje al die natuurlijke tinten en wat zijn die dadeltakken toch mooi. Ik wil ze ook graag maar twijfel vanwege de katten die goed kunnen voetballen :-P
Lieve groetjes Jannet

Pierelantijntjes zei

Wat een prachtige decoratie Ingrid! Staat heel sfeervol! Ook je vitrinekast is een plaatje hoor. Kan me goed voorstellen dat je daar elke dag weer van geniet!
Hele fijne week
liefs Ester

Oude lappen zei

Wow Ingrid wat een mooie presentatie!
Nog een fijne week, Liliane

Unknown zei

Wat een mooi stilleventje heb je ervan gemaakt, ik vind die kleuren zo mooi bij elkaar passen.En inderdaad grijze kaarsen zal nog mooier zijn. 's avonds met de kaarsjes aan zal dit heerlijk genieten zijn,
een fijne week van Sonja

Desirée-ScrapDees zei

prachtig allemaal weer leuk hoor! Gisteren toevallig nog een paar hele mooie vazen gekocht en manlief heeft wel 6 keer gezegd hoe mooi hij ze vond, nou en dat wil wat zeggen hahaha

faire un songe zei

Moie foto's hoor..!!!
Het is echt een super plaatje geworden.
Fijne dag,......... Liefs Hetty

Thuis bij Tjits zei

goedemorgen Ingrid! leuke tafeldecoratie heb je ervan gemaakt en zijn de grijze vruchten kalebassen?

ik wens je een hele fijne week,
lieve groet van Tjits

Yvonne zei

gezellig hoekje zo op tafel Ingrid !
Bij mij was de dadeltak eerst ook groen, daarna mooi verkleurd naar blauw, en nu lijkt het wel of er een soort wittige (schimmelachtige) uitslag op komt, wel balen hoor, die takken zijn niet goedkoop
kijk het nog even aan, anders mag hij buiten verder de winter door :-)
Fijne week gewenst
Lieve groet Yvon

Mayflower zei

Wat een mooie aankopen Ingrid en wat staat het sfeervol op de mooie schaal. Wat leuk die bolletjes, het lijken wel pompoenen, ik zag ze bij Marjolijn ook al.
En zo'n Dadeltak blijft mooi om mee te decoreren.
Ik denk ook dat grijze kaarsen dit alles iets rustiger maken.
Ik wens je een fijne week.
Lieve groet, Mea

Room Seventeen zei

Bij mij beginnen de dadeltakken nu ook te verkleuren, ik vind de donkere besjes veel mooier. De groene besjes doen me denken aan doperwten ;-)

Anoniem zei

Wat ziet het er mooi uit zo op de schaal,..heel sfeervol!

Fijne dag!

Groetjes,
Esther

Krek wak wou zei

Ik vind de dadeltakken super mooi! Ik heb ze hier niet kunnen vinden. erg sfeervol op je schaal met de vergrijsde vruchten!
Groetjes van Nicole

Corine(THUIS) zei

Het leuke bij het samenstellen van een stilleven is vaak dat het gewoon groeit terwijl je ermee bezig bent. Ik verving laatst ook de witte kaarsen voor grijze :)
Groeten, Corine(THUIS)

Sanne zei

Dear ingrid,

your arrangement looks sooo nice, love these colours !!!

HAve a nice start of the week,

Sanne

Trädgårdsflow/Garden Flow zei

What a beautiful tray of candles you made! Wonderful decorations! Here we have snow now ..... Quite nice, but as you know I prefer to be without it..... :-)) But anyway of course the snow makes everything more CHRISTMASSY.

Have a beautiful week Ingrid!
Hugs
Charlotte

Mirjam zei

Hallo Ingrid,
Wat mooi allemaal, zo prachtig gestyled ook...
Ik zag de mooie vormen van die grijze bollen ook al bij Marjolijn langskomen, en zo zie je dat ieder op zijn eigen manier hier heel mooi mee kan decoreren...
En de zilveren kandelaren staan er ook zo prachtig bij. Witte of grijze kaarsen, allemaal mooi...
Mijn dadeltak is in 5 dagen tijd ook al bijne helemaal donker gekleurd, wat leuk is dat hè?
Ik wens je een heel fijne dag.

Antonia zei

Staat heel erg mooi zo op je eettafel Ingrid, hier ga je lang plezier van hebben. Vind het altijd zo knap van je dat je kaarsen zo kunt laten staan. Als ik een lontje zie moet die aan :-) Zelf heb ik ook weleens zwarte kaarsen staan, die passen ook mooi bij de dadeltakken. Hele fijne nieuwe week gewenst, lieve groetjes Anja

THE BLACK BARN zei

JE RIETEN MAND MET JE KANDELAARS EN DADEL TAKKEN ZIJN ERG MOOI!!

FIJNE DAG,

MIRANDA

Miss M zei

Witte kaarsen vind ik persoonlijk ook wat minder, meer voor de kerst vind ik zelf.
Tsja, hoe heten die 'krengen' toch ook al weer! Ik kom er maar niet op.
Gaaf om te zien dat jij er iets anders van hebt gemaakt dan ik, hoe kan het ook anders. Maar vind het wel erg leuk!
Mooi, die verzilverde kandelaars, bijna hetzelfde als mijn (matte) zilverkleurige steigerbuiskoppelingen, haha.

Wens je een heerlijke dag toe, liefs, Marjolijn.

Margot zei

Wat een heerlijk rustig sfeertje...goe gedaan. En de grijze kaarsen zulle zeker prachtig staan.
Lieve groetjes, Margot

Martine zei

Wat een prachtige decoratie! Zo stijlvol! Ik ben helemaal weg van jouw dadeltakken, ben ze zelf helaas nog nergens tegengekomen.
groetjes, Martine

lia zei

Je hebt nog méér gekocht..)
Dat heb ik nou nooit... hihi.
Dit staat leuk.

Fijne dag,
Lieve groet Lia

Astrid zei

Mooie schaal met mooie spullen! Leuk om te zien! Fijne week en groet Kiki

It's me zei

Heel mooi de schaal zo...staat prachtig op je tafel......fijne week....liefs van mij...........♥.. ♥... ♥....

ida zei

Ziet er weer erg leuk uit je aankopen .
Jij ook een fijne week !
Lieve gr..ida

Hannekie(Sisterly) zei

echt heel erg mooi zeg...die sobere kleuren zo bij elkaar..perfect!!
liefs hannie

lien zei

Wat een mooie aankopen weer! Ik geniet altijd van je foto's. Fijne week!

hokje zei

Die dadeltakken blijven mooi om mee te decoreren! Leuke aankopen heb je gedaan en je hebt er een gezellig hoekje van gemaakt.

Alvast een fijne avond. Liefs, Miranda

amy zei

Heel mooi die chic-e kandelaren met het stoere bord
mooi plaatje weer

Michelle zei

Mooi!mooi!mooi!!

fijne week
Lieve groetjes Michelle

Maaike zei

Mooi geheel!

Fijne week!

Groeten Maaike

What's in a day zei

Wat een mooie tafel heb jij...ja met je mooie schaal en de dadeltakken natuurlijk:)))Heel gezellig en je hebt zo weinig nodig om sfeer te krijgen...de juiste sfeer dan...maar dat is gelukt hoor.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Bij Guusje Thuis zei

Mooie combi van geweldige aanwinsten, fotowaardig! Hiervan zien we vast weer wat terug op je kaarten. Groetjes, Colin

Madelief zei

Hoi Ingrid,

Het dienblad met de stenen vruchten en de dadeltak staat prachtig op je eettafel! Ik zie bij jou ook nog niet veel kerstversieringen staan. Wacht jij ook tot de kerst?

Een gezellige nieuwe week!

Veel liefs van Madelief x

Yvonne - Frl. Klein zei

Your decoration is so wonderful!
Hugs
Yvonne

My name is Riet zei

Lieve INgrid.Ben een beetje laat met reageren maar ben druk met de Sinterklaas. Doe altijd meer dan ik van plan was.Doen jullie ook aan Sinterklaas?
Wat mooi en sfeervol is je schaal op de tafel. Ik ben er helemaal weg van.
Lieve groet van Riet

Maria zei

Wat geweldig mooi
Ik was vanmiddag ook al bezig met de gedroogde kallebasjes en kromme barsten en van die andere dingen(weet de naam niet)
Ooo erg he,en ook mijn dadels zijn prachtig ingedroogd,ze hangen nu nog aan de muur.

Je weet het he er zal vast eens een foto voorbij komen

liefs Maria

Wonen aan boord zei

Leuk plaatje weer zo zeg! Gezellig. Dadeltakken blijven mooi he..

Geniet er maar van, fijne avond.
Lieve groet,
Alberta

Susi zei

Oh my friend.. what woooooooonderful decoration.. I love your pictures..
have a very beautiful evening..
Kisses from Germany.. Susi

Wunderbares Zuhause zei

It's really lovely, dear Ingrid.
I like this branch with a lot of beeries.
Have a nice Advent season.
Warm regards,
Lucia

La Maison zei

Heel sfeervol Ingrid. Je hebt je aankopen weer mooi op de foto gezet en het lijkt eigenlijk wel of iedere foto een kaart is.
Heel knap vind ik.

Lieve groet
Hermine

Anita zei

Hee lief mens wat een sfeervol geheel !!!
Die dadeltakken zijn zo mooi om mee te decoreren.
Enne grijze kaarsen lijken me idd qua kleur wat rustiger.
Ik ben benieuwd naar je andere aankopen ;-)
Groetjezz lfs mij

Willy zei

Mooie natuurlijke decoratie Ingrid. Die je door een eenvoudige ingreep nog eens kunt veranderen.
De dadeltakken vind ik heel mooi.
Lieve groet

Pauline zei

Dat ziet er gezellig uit. Appeltjes die je gerust wat langer kan laten liggen. Juist 2 verschillende kandelaars vind ik ook mooi. Daar zullen aardig wat kaarsen in branden de komende tijd. Geniet ervan.
Liefs, Pauline

Met Brocant Label zei

Hoi Ingrid, had jullie ook graag ontmoet bij de Potstal woon daar niet ver vandaan. Wellicht een volgende keer. Maar je creatie is geweldig, echt voor de komende december dagen.

Lieve groet,
Yvonne

Martine zei

wat een mooi sfeerplaatje weer. Ik ben weg van dat zilver met natuurlijke decoraties, vooral in deze donkere dagen.
Wat is je blog trouwens ook leuk met die sneeuwvlokjes die af en toe voorbij dwarrelen. Ik hoop dat het op mijn beeldscherm nu maar niet glad wordt hi hi.

fijne avond, lieve groet Martine

Het stokpaardje zei

Dadeltakken blijven mooi om mee te decoreren het is een sfeervol hoekje geworden.
Groetjes Iris

Sjonke's Kronkels zei

Ziet er weer geweldig uit Ingrid!! En ook de foto's zijn prachtig.
Groetjes,
Marion

joke zei

Wat een mooi geheel zo met de kandelaars er tussen, het ziet er sfeervol uit!

Groetjes Joke

Marga zei

Hallo Ingrid.
Rustig stukje, maar wel erg sfeervol.
Groetjes Marga

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heel sfeervol en prachtig die mooie grijze kleuren ...fijne dagen lieve groet rosita

Aina zei

Wat een mooie fotos weer Ingrid !! Altijd Inspirerend om hier binnen te kijken. Ik vind de schotel med de kandelaars erg sfeervol. Simpel een mooi, zoals ik van hou.

Ik zou je graag ook willen uitnodigen om deel te nemen in de foto collage op mijn blog. Stuur mij een foto van een decoratie in die jij materialen uit de natuur hebt gebruikt. (Ik denk dat jij mij mis begrepen hebt, jij hoeft niet een collage zelf te maken) Ik hoop dat jij mij nu begrijp ??

Ik wens jij een hele gezellige avond,
dikke knuffel.

Aina


NB: Nu maar 14 dagen ! ;))

Loraine Living zei

Bedankt voor je leuke reactie! Ik zie nu dat je de takken ook had gepost... op een schaal liggen ze toch wel erg mooi hoor...
Ik heb bij de bloemist de grootste tak meegenomen en heb gelukkig nog veel over...

Lieve groet, Diana