maandag 14 november 2011

Kaarslicht…

Nu de dagen steeds korter worden en de kaarsjes al vroeg in de avond - en soms zelfs al ‘s middags - aangestoken worden, heb ik de salontafel in de stijl van het seizoen gebracht.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Op het windlicht staat ‘Most Welcome Home… mooie woorden voor deze tijd van het jaar  waarin we vooral op binnen aangewezen zijn.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Ik ben een lente- en zomermens, maar toch…als ik op de bank zit met een warme kop thee kan ik hier ook enorm van genieten!

Ik wens jullie allemaal een fijne week!


Lieve groet, Ingrid


P.S. Mocht je op zoek zijn naar mooie kerstkaarten
in een landelijke stijl, klik dan hier!

Home & Lifestyle

63 opmerkingen:

Desirée-ScrapDees zei

hé ik kom altijd zo lekker tot rust als ik naar je foto's kijkt, prachtig weer hoor!

Linda zei

Prachtige foto's! Geven de warme sfeer van de winter goed weer.
Groetjes,
Linda

Pierelantijntjes zei

wat ziet dat er weer gezellig uit Ingrid! Dat windlicht is echt schitterend!
fijne week, liefs Ester

Anoniem zei

Prachtig sfeerlicht heb je in huis,zo leuk de dennenappels erbij,ik vind alle seizoenen wel wat hebben,ik kan alleen niet tegen langdurige sneeuw haha,maar dat komt misschien omdat ik een pony heb,ik wens je een fijne week,lieve groetjes Joke.

Yvonne zei

Vind dit wel de gezelligste tijd van het jaar, heerlijke geurkaarsjes aan (ok ik mis wel een houtkacheltje :-)
lekker warme choco, gezellig blad erbij, mmmm echt genieten !
genieten doe ik ook elke keer weer van jouw mooie foto's, je zou zo voor de Ariadne de foto's kunnen maken
fijne nieuwe week gewenst
lieve groetjes Yvon

Krek wak wou zei

Ik geniet er ook van! Prachtige foto's!
Groetjes van Nicole

butiksofie zei

This looks so cosy at your home, hughs Anja

Room Seventeen zei

Genieten in november en december? Hihi, nee geef mij maar lente en zomer. Ik ben geen fan van mist, kou en druilerige dagen, en al die decemberheisa is ook niet mijn ding. Maar goed, met kaarsen en een beetje sfeer komen we deze maanden wel door, je foto's zien er in ieder geval weer warm en gezellig uit.

Astrid zei

Na de mooie zonnige herfstdagen moest ik vorige week ook even wennen aan het grijze weer, maar het is nu toch al half november en de aanloop naar kerst is ook warm en gezellig. De kaarsjes lekker aan. En op een zonnige dag tussendoor is heerlijk om even buiten te zijn en nog wat in de tuin te rommelen. Fijne week! Groet Kiki

Een sneller kloppend hart zei

Sjonge jij hebt 't ook zo in je vingers hè...soms zou ik stiekem willen kijken hoe anderen bezig zijn met foto's maken en decoreren...volgens mij word ik daar helemaal rustig van :)

Fijne dag voor jou!

Groetjes, Veronique

ria zei

Prachtige foto's weer!!Ik ga toch s bij je (kerst)kaarten snuffelen.
Fijne dag en lieve groet Ria

Miss M zei

Ooh, wat een heerlijke foto's Ingrid! Heb je deze gistermiddag gemaakt? Want het was er echt de dag voor he, gisteren... wat een miezerige koude dag... bah! Dus zo rond 3 uur gingen hier ook de kaarsen aan, en werden om 23.00 uur pas weer uitgeblazen. Heerlijk toch?
Hmmm... zie dat jij ook de Seasons leest. Leuk blad ook he. Hopelijk neemt mijn moeder deze woensdag mee, zij heeft een abo op dat blad :-)

Fijne dag, het zonnetje schijnt nu zo heerlijk...

Liefs, Marjolijn.

Hannekie(Sisterly) zei

mooi windlicht zeg..prachtig. ziet er super gezelig uit zo op tafel. ben nog even zoekende naar iets voor op de eettafel....
liefs hannie

hokje zei

Ook ik ben iemand die echt kan genieten van buiten, zon en warmte, maar net als jou kan ik toch ook wel weer genieten van deze sfeer! Het ziet er erg gezellig uit; geniet ervan.

Fijne dag. Liefs, Miranda

Sanne zei

Dear Ingrid,

your pictures are so calm & nice ...love the pinecones and the whole arrangement !!!
The lamp of the öast post is sooo beautiful , is this beton ?

Have a nice start of the week,
Sanne

Vær våken zei

Dear Ingrid, your photos have so much atmosphere today! I love them! Have a great week you also :)

Kristin xx

Michelle zei

supermooi en ja zo is het zeker genieten!!

fijne week!
Lieve groetjes Michelle

Lida zei

Mooi die diep purperen kleuren, hier is het donkerrood alom, maar hoe het ook is, gezelligheid is alom aanwezig! Geniet van je lichtjes,
Lida

It's me zei

Heel mooi en sfeervol hoor.....fijne week !!....liefs van mij...♥.. ♥... ♥....

Huize Kip Kakel zei

Heerlijk, bij ons begon het gisteren ook opeens zo te kriebelen om 16.00!
Kaarsjes aan, allemaal op de bank, jongste ging zelfs al gezellig haar pyama en slofjes aan doen..hihi!
Ze voelen het allemaal en begonnen de leuke dingen van de winter op te noemen!
We hebben ook genoten, jouw tafel is ook helemaal in sfeer!
Genieten!
Groetjes Hannie

Mayflower zei

Wat een heerlijke sfeer Ingrid. Ik geniet altijd weer van de prachtige foto's die je maakt. Zoals Desiree ook al zei, ze stralen rust uit.
Alles is zo mooi op elkaar afgestemd met mooie ingetogen kleuren en wat een mooi windlicht met een prachtige tekst.
Lekker genieten op de bank met de Seasons en de kaarsjes aan.
Ik ben gisteren ook naar Ikea geweest en heb ook die leuke koekjes gekocht en nog meer hihi, want je gaat er nooit met lege handen naar huis en wat hebben ze er leuke kerstspullen.
Fijne week en een lieve groet, Mea

Petra zei

Ik heb ook vaak overdag al kaarsjes aan. Puur voor mezelf. En dan ben ik toch wel gek op de herfst...

Fijne week!

Villa König zei

Wonderful! Hugs Yvonne

Sjonke's Kronkels zei

Het ziet er weer perfect gestyled uit en schittert in zijn eenvoud. Prachtig onderbord waar je windlicht op staat!!
Groetjes,
Marion

Ger zei

Hoi lieve Ingrid,

Altijd leuk met mooie dingen in huis een ander sfeertje scheppen, en dat is jou weer goed gelukt.
Maak het niet te gezellig;-)in deze koude wintermaanden die we gaan krijgen volgens de voorspellingen......want dan is er dadelijk geen plaats meer vrij op de bank en de theepot snel leeg met al die uitnodigende gezelligheid;-)

Fijne week en lieve groeten!!
Ger

Trädgårdsflow/Garden Flow zei

Now is the time when you want to light candles everywhere to endure the darkness. Thanks for the lovely pictures of the beautiful lantern. l love cones. Got a whole bag full when I went to see mother last time. Last night there was a storm here. I've just saved various pots, urns and lanterns that had blown away.

Wish you a beautiful week!
hugs
Charlotte

Anoniem zei

Wat een heerlijk sfeertje, ik kan me voorstellen dat je er van geniet. Al die gezellige kaarsjes zijn toch echt het voordeel van die donkere dagen!

Groetjes,
Esther

Thuis bij Tjits zei

wat heb je het gezellig Ingrid, zo sfeervol!!
hier was het gistermiddag zonnig en ineens werd het mistig, dus ook hier waren lekker vroeg de kaarsjes aan! en vanmorgen was het zo mooi buiten, allemaal rijp op de bomen en de planten, ik heb meteen mijn camera gepakt en heb heel veel mooie plaatjes geschoten, genieten!!

fijne week!
lieve groet van Tjits

Nicole (MLBV crafting) zei

Wat een mooi kleurencombinatie. Weer zo'n gezellige sfeer.
Fijne week en groetjes, Nicole

Tilly zei

Wat een prachtig winddicht. Heerlijke sfeer en je foto's zijn weer om van te genieten.
Een fijne week.
Lieve groetjes Tilly.

Pieternel zei

Mooi mooi mooi, heerlijk sfeertje heb je weer gemaakt.

Warmte groetjes Pieternel

Elly's kleine idylle zei

Ohhhh.....Wat is dit weer een plaatje Ingrid !!!!wat is dat een mooie windlicht en dan die kleuren die vind ik ook zo mooi !!!deze foto's kunnen zo in de De Seasons !!!Werkelijk een plaatje hoor.
Lieve groet....Elly.

What's in a day zei

Ik proef hier toch een beetje, beetje, kerst:)) Wat een mooi windlicht, zo prachtig met dat kaarslicht.
Heerlijk genieten met een kop thee.


Lieve groetjes,
♥Eefie

wonen met brocante zei

De tafel ziet er sfeervol uit! Dat is dan weer het voordeel van dit jaargetijde...het kaarslicht. Groetjes Peggy

rommy moosie68 zei

hoi ja ik heb hem zelf gemaakt ben nu met een ander bezig heerlijk om bezig leuk dat je even langs kwam een wat een mooie sfeer foto`s heb je weer gemaakt liefs rommy fijne avond

theeleuten zei

Heerlijk weer al die kaarslichtjes..........en ik ben een echt seizoensmens.......dus ik vind de herfst heerlijk, maar ook de komende winter!

Gezellige week, Evelien

lia zei

Nou weet ik niet meer of mijn reactie aankwam, want Joep is helemaal weg van die sterretjes als ik de muis beweeg. En hij gaat steeds verder op mijn laptop....

Maar je sfeer en je foto's zijn helemaal top.
En ik vind alle jaargetijden wel mooi, en als het eenmaal herfst is, dan geniet ik...

Fijne avond
Liefs Lia
en Joep.....

Corine(THUIS) zei

Ik ben en blijf een lente/zomermens!! Maar je hebt wel gelijk, het kaarslicht geeft wel een lekker cosy sfeer :)
Bij mij geen waxinelichtjes, wel altijd kaarsen!
En woonbladen!
Groeten, Corine(THUIS)

lien zei

Ik ben verliefd op je windlicht, zo mooi!
Prachtige foto's weer hoor.
Liefs Carolien

Linnie's kaartjes zei

Wat een prachtige sfeer foto's weer...Ook hier gaan de kaarsjes vroeg aan en dat is echt genieten.

Veel liefs,
Linda
(www.lindagboek.nl)

Stina zei

een gezellig sfeertje bij elkaar, ik geniet ervan.

fijne week
liefs Stina

Jeanette zei

Wat een mooie foto's maak jij iedere keer. Ik heb vanmiddag ook getracht mooie foto's te maken, maar het was toch nog te donker en daardoor raakten de foto's overbelicht. Heb helaas niet de kennis in huis om dit handmatig in te stellen. Moet mijn nieuwe blogpost nog even wachten.

Groet,
Jeanette

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heerlijk sfeertje wat een prachtige foto's weer heerlijk even zitten genieten ...fijne week lieve groet rosita

Anita zei

Gezellig sfeertje!Wat een leuk windlicht, ik heb zelf kussens met dezelfde tekst.De kaarsjes gaan hier ook elke avond aan niets is zo sfeervol!
Groetjes Anita

Mirjam zei

Hallo Ingrid,
Wat een sfeertje weer... Dat windlicht is werkelijk prachtig. Die tekst is super, zorgt ervoor dat iedereen zich thuisvoelt... Heerlijk. Mooie kleuren ook allemaal, dat warme kaneelbruin... Mmmmm...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Madelief zei

Hoi Ingrid,

Vandaag was ik eigenlijk niet van plan om achter de computer te kruipen, maar ik kon het toch niet laten :-)!

Je huis ziet er heel gezellig uit. Je kandelaars staan prachtig! Ik ben net als jij een lente/zomermens, maar vind het nu in huis ook heel gezellig met alle kaarsjes en lichtjes aan.

Ik wens je een hele gezellige avond!

Veel lieve groetjes van Madelief x

My name is Riet zei

Mooie sfeer Ingrid en zo;n mooi windlicht.
Lieve groet van Riet

Rozmeen zei

je hebt weer een mooi sfeerje gecreerd en die subtiele herfts decoraties. Zo mooi!

Liefs,
Rozmeen

Shabby soul zei

Darling Ingrid YOU are an inspiration for me! With your photos and your friendship!
Thank you for your alwas lovely comment.
Have a wonderful week
Silvia

Anneke zei

deze foto,s brengen de warme sfeer goed over.
en het ziet er allemaal heel gezellig uit.

Willy zei

Heerlijk sfeertje,
Als de seizoenen zijn zoals ze zouden moeten zijn, geniet ik van allemaal, maar het is helaas niet altijd zo.
Fijne week, lieve groet

Bonjade zei

Geniet ook van deze periode van het jaar......
En wat een heerlijke warme sfeer bij je....
Zou graag even bij je gaan zitten, gezellig bij het kaarslicht.....oh we hadden vast veel te praten ;0)
Enne dan ook zo'n heerlijk sterrenkoekje van laatst erbij...;0)
Jummie
Fijne dag
Liefs

Sanne zei

Mooi! Je brengt me op ideeën! Eén dezer dagen maar eens wat kaarsen uit de kast trekken, en de woonkamer wat meer in de sferen van 't seizoen brengen :)

Ingrid zei

Hey Ingrid wat een lieve reactie op mijn afwezigheid,alles oké met me maar heb een drukke tijd....prachtig weer je post met je altijd mooie foto's,ik ga zeker proberen bij te lezen hoor...heel veel liefs..

La Maison zei

Wat een gezellige sfeer bij jou in huis Ingrid.
Je foto's zijn weer heel mooi.
En wat een prachtig windlicht.
Ook zie ik weer sterretjes;) leuk hoor.

liefs
Hermine

Maia zei

wat een prachtig warme post, zulke mooie foto's!
Heel erg sfeervol.
Ik heb even genoten van alje mooie posten die ik nog niet gelezen had....chocolat met een prachtig koekje!
Mooi ook die dieren in Arcen, wij waren daar ook in de rozentijd zo mooi ook!
Je kerstkaarten zijn ook prachtig.
Bedankt voor je aardige reaktie, fijne avond,
groetjes Maia

OF SPRING AND SUMMER zei

Hi Ingrid,
A perfect moment - coffee in pretty mugs, candle light and a magazine.
Have a good week.
xoxo Ingrid

Het stokpaardje zei

Ziet er gezellig is. Ook hier allemaal kaarsjes aan.
Groetjes Iris

THE BLACK BARN zei

WAT IS HET WEER ZO MOOI EN GEZELLIG BIJ JOU!!

FIJNE DAG,
MIRANDA

@nne zei

prachtige foto's! jouw foto's blinken altijd uit door hun schoonheid in eenvoud. groetjes, @nne

Berna zei

Gezellig altijd die kaarsen. Ook hier gaan ze direct aan als ik thuis kom. Wat een mooi windlicht. Wil je delen waar je die vandaan hebt?

Bij Guusje Thuis zei

Wat een prachtig windlicht heb je staan Ingrid, zo mooi! Enne kan even niet kiezen bij je kerstkaarten, heb al een paar keer gespiekt, mailtje volgt :-) Groetjes, Colin

Anita zei

Oeps heb ik deze blog ook bijna gemist. Práchtig dat windlicht !!!!
En het sfeertje zo móói weer vastgelegd.
Echt GENIETEN dit :-)
Nogmaals trusten hahaha X